dr kallar :(

2010-09-24, 14:11:29 / Kategori: Allmänt
Alltså jag måste söka upp en läkare snart. Jag mår illa till och från typ hela tiden, känner mig konstant trött och NEJ jAG ÄR INTE GRAVID!! Jag har hört att det kan vara magkatarr som orsakar illamåendet, men herregud det sk man man få om mamn är stressead o jag är verkligen inte stressad.. Skumt o mycket jobbigt är det iaf.

Idag ska vi åke till Öret o ha egentid för oss själva. Det kan behövas ibland det me o vårda sitt förhållande. Vi är rätt duktiga på att hitta på saker faktiskt tillsammans o det ska man göra när man har ett förhålllnde, annars tror ag på att det dör ut! Tråkigt i längden om inte annat. Vad varmt det är idag då :) Härligt!

Ni får ha en trevlig helg så skriver jag på söndag igen!
Bye bye



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?