Då var kl redan snart 19

2010-09-22, 18:52:22 / Kategori: Allmänt
Herregud vad klockan tickar! Jag har ringt till syon idag o pratat lite om hur jag ska lägga upp mina studier. Jag förstår inte hur dom inte kan ha en enda dag på eftermiddagen för ett möte. Hur ska man hinna gå dit o prata med dom då då, när man själv arbetar. Hon bad mig att ta ledigt, men jag kan inte vara ledig för det. Dom borde ha kvällsöppet för folk som arbetar på dagarna, eller kunna ta det per tel. Jag fick iaf reda på att jag kanske kan söka på reell kompetens. Det innebär att man behöver inte läsa upp ALLA gymnasie ämnerna utan vissa och att man har över 3 års arbetserfarenhet, vilket jag har. Plus att man gjort högskoleprovet, så kan man komma in lättare o snabbare:) Vore kanon om jag slapp läsa in alla förbannande ämnen. Vill ju jobba samtidigt för jag behöver inkomsten o vill hellst slippa CSN. Den kan mamn ha nytta av senare, inte redan på gymnasie nivån.

Åh jag vill bara börja nu, nu, nu!! Men jag kan inte börja förrens i jan. Vill bara veta hur jag ska göra o få allt klart! Véta att man är på väg framåt iaf :)

Ska nog lämna in min bil på försäljning. Jag använder o behöver ju inte den. C har haft den, men han bara mobbar min fina skoda;)  o vill köpa en annan så han får väl göra det!!! Kan visseligen förstå det, men jag tycker att den fungerat bra o funkar bra. Men jag kan inte ah bil just nu. Drar bara en MASSA utgifter o parkeringsböter hehe.. Så nej, jag ratar den nu. Köper en ny senare ist när det verkligen är aktuellt.

Skulle träffat Maria idag men jag hann alvarligt talat inte. Plus att sen vart jag såååå trött..

nu ringer Maria caio



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?