Upp i ottan!

2010-10-15, 06:18:03 / Kategori: Allmänt
Klockan är endast 06.00 denna fredag morgon!! Men nu väntar jobbet. Jag har ont i halsen o snorar:( Det blir vila hela helgen som gäller för mig. Min älskade åkte 5 imorse till jobbet med tåg för han åker ju till Åland senare idag. Så nu får man ta bilen till jobbet idag,skönt. Jag vaknade nog halv 5 idag o vred o vände mig som en jojjo. Så nu blir det kaffe o nyhetsmorgon :)

Igår kväll kom Maria förbi o åt lite mat o drack lite te tillsammans med oss! Alltid mys:) Gäller ju att passa på nu att "HÄNGA" så mycket som möjligt innan den 25 nov. Så i helgen ska jag sova där,eller hon här! 
Jag och C måste boka hotell i Tahiland nu!! Det slog oss i veckan att vi måste snabba på att boka innan det kanske tar slut. Vi ska ju bo vid vattnet:) 


Herregud
det är ju fan snart vinter. Minus grader o snö???!!! Nää fy jag e inte alls redo. Vill ha ny vinterjacka. Och sen vinterdäck..hmm ja det kasnke behövs införskaffa sig ett par nya i år o det är Inte billigt :/. Eller så kan jag ha dom ett år till. De har bara gått en vinter så det borde hålla en till. Nu ska jag bara slappa lite tills det är dax att åka!


Ha en bra dag o trevlig start på helgen!!








                                          Soffhäng






KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?