Svart ute

2010-10-12, 06:33:51 / Kategori: Allmänt
Nu är det verkligen svart ute när man vaknar, och ännu har det inte blivit ljusare. Det är svårt att gå upp när det känns som att det är mitt i natten o det är så varmt o skönt under täcket. C steg upp kl 05 o då vaknade jag me! Så nu hinner man sitta här o blogga lite på morgonen. Sitter med en stor kopp kaffe så man ska vaka till lite. Vi somnade rätt skapligt igår o jag har sovit super skönt i natt!!

Igår bjöd mitt hjärta mig på indisk i Vasastan:) Jätte gott var det o vi var super hungriga så allt slank ner:) Med mätta magar åkte vi till Baylando o hyrde en film. THE NEW DAUGHTER hette filmen och den kan jag verkligen rekomendera. Skit bra thriller. Jag som för det mesta somnar till filmer höll mig vaken hela filmen ;)

                                        
                          Nu hoppas jag att ni får en bra tisdag..Tråkigaste dagen på veckan :)

                          Ikväll bär det av mot stallet i min nya fina tröja :)























KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?