Solig men kall eftermiddag!

2010-10-14, 17:28:18 / Kategori: Allmänt
Sitter o tittar på förkväll! en nu undrar jag, HUR många programledare är det egentligen? Jag tycker det verkar vara massa nya nu hela tiden för varje dag. Gynning platsar ju bäst där iaf! Idag var jag på en intervjuv:) Får se om man får de, det är ju inte säkert. Konkuransen är svår o det var många sökande. Men det vore toppen!! Gång avstånd till jobbet..

                                       

                                                  MEN JAG ÄR SÅÅ LEDSEN!!!

Om man för en sekund får vara egoistisk o bara tänka på sig själv så e jag såå ledsen. Maria ringde mig idag o nu har hon bokat en enkel biljett.. Till Argentina!! Vem ska jag prata med när livet är som sämst :( Måste erkänna att det känns jättet tugnt och tårarna började rinna när hon berättade det. Men jag e såklart glad för hennes skull. Det är jag faktiskt, även om det inte alls är kul. Det jobbigaste är väl att man inte kan ringa när som hellst, eller bara åka förbi när man vill. Nu blir det SKYPE o fb kontakt som gäller.. Hon åker 25 nov så nu gäller det att hänga så ofta det går tills dess. 


                                            
Nu har jag o C ätit soppa o han e på styrelsemöte! 
                        
   Jag ska bara titta tv o inte ha så mycket för mig.. I morgon är det redan fredag o det är skönt! Då för hjärtat är jag gräsänka för hjärtat ska till Åland med ett par vänner!!



                Jag kunde inte motstå idag, i väntan på intervjuv ;)





 Puss på er alla o ha en skön torsdags kväll!!

Sen kommer Maria över på lite mys :)
                           

 



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?