Och regnet bara öser ner...

2010-10-24, 11:04:39 / Kategori: Allmänt
                                          Vart nyss ute med hunden o gud vad det regnar!!


Sitter och tittar på nyhetsmorgon. Det är en av  "lasermannens" offer som berättar händelsen.. Usch vad hemskt. Jag kan inte föstå hur man kan vara en sån grym människa och förstöra ,människors liv..  Samma med händelserna i nu i malmö som händer titt som tätt.. Det är tragiskt. Och jag har även en god vän som blev utsatt o av en av samhällets idioter.. Det är inte rätt, att en annan människa ska ta någons liv. Jag förstår inte hur man kan vara så ond och ha sån ilska, och sjukhet. Ussch :((  Vi människor som finns runt omkring de utsatta o deras familjer osc, måste vi finnas för och stötta. Dom behöver allt stöd från samhället,nära o kära dom kan få.

Idag blir det lugn dag! Ska kanske möta Carro idag och umgås lite :) Man vill ju inte gå ute idag så det blir att jag kanske åker hem till henne.

Hoppas ni får en lug o skön söndag.. Tänd lite ljus, bädda ner dig i soffan o drick en kopp te eller kaffe, och bara mys!  Det är ett gått råd från lilla mig :))



                               Dripp dropp på marken idag
                                      
                                                                                                      








Puss o hej alla bloggläsare





















KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?