Jul/Nyår= Thailand o Malaysia

2010-10-19, 19:10:02 / Kategori: Allmänt
                                                Som jag längtar till sol, vad o värme!!

Jag kollade nu o det är exakt 62 dagar kvar tills vi åker till varmare länder:) Jag vill åka nuu!!

Jo visst är det mysigt med mörker, då man kan tända ljus hemma o ha det lite extra mysigt hemma innan man drar till jobbet på morgonen. Och sen  när snön kommer o det blir ljust o fint.. Jo visst! Men jag föredrar nog mest sommaren. Men alla årstiderna är fina i en viss mängd av det. Vinter= alldeles för lång!

 Nu är det bara att invänta DH på tv. Men innan ska jag ta mig en promenix. Det sprattlar i benen på mig hehe. Hoppas på att kunna få sova bättree inatt. Vet inte vad det avr med natten, men många hade sovit illa inatt!

Nu få ni ha en bra kväll alla bloggläsare!! Kul att ni kikar in här !! 


                               Här ska vi nog boka in på :)




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?