hemma :)

2010-10-20, 17:21:45 / Kategori: Allmänt

                                                    Nu är jag hemma efter jobbet!!

Usch, det är så mycket nu på jobbet nu bland personal osv att jag bara är glad att jag ska sluta. Får se vad jag hittar på efteråt..

När jag kom innanför dörren hemma doftade det mat!!!! Mitt Hjärta hade lagat mat :)  Och jag som var så hungrig kunde bara värma på o äta nu. Mums!! Jag stannade och köpte avokado, soltorkade tomater o rödlök på vägen hem, för jag tänkte blanda ihop lite med coscos. Men det får bli imorrn ist ;)

Senare ikväll ska jag hem till svärfar med tjej o boka Thailand resan :)) Hoppas hoppas på att det finns en smidig väg att resa på för ingen av oss pallar resa en massa utan vill bara fram.

Nu FÖRKVÄLL :)




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?