Hello!

2010-10-14, 11:35:37 / Kategori: Allmänt
Har tittat massa jobb på arbetsförmedlingen o sökt in till skolan. Ja jag har väl inte riktigt bestämt mig för hur jag ska göra med allt... Men det är lika bra att ha en backup om jag skulle ångra mig med skolan, csn osv.

Det är såå svårt att komma till insikt med hur man ska göra med allt. Ena sek vill jag si och andra sek så.. Men jag brukar lyckas med att komma på en lösning så det är bara att vänta o se.

Idag stekte jag ägg o hällde på smör innan! Det ser ut som en gubbe :)) jaja jag e uttråkad haha


                                 Det var ett Hjärta först:) (Hann inte med kameran)




                                      Kusin Jonathan




               Farmor o Chien(Hon e kort,därför behövs pallen hihi)




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?