GODMORNING SUNDAY!

2010-10-17, 10:03:50 / Kategori: Allmänt

Vaknkade imorse runt 06 i hade världens hostatack. Jag blir tokig på att må så här, men jag ska jobba imorgon iaf! Igår satt jag bara hemma o tittade på tv o drack lite te:) Satt visseligen i telefonen endel med mina vänner, men hade jag inte haft lite sällskap hade jag fått panik.

Idag kommer mannen i huset hem:) Det är faktiskt lite skönt med en stor hund hemma som vaktar en om natten när man ska sova ensam! Han e våran stora vakthund ;) Så han har legat bredvid mig nedanför sängen på nätterna!!
Solen skiner idag o jag ska ut snart o ta mig en långis med Chifen. Skönt att komma ut o få lite luft o röra på fläsket. Det jobbiga e bara att han ska på ALLA hundar o vissa kopplar inte sina hundar så dom får skylla sig själva om deras hund blir biten. Han  eju så stark så jag får verkligen sta i honom för tt han ska gå vidare..

Jag har hittat lite nya skor inne på scorett som jag vill köpa :



Jag vill ha::))




                                Helgens vakthund !!






KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?