Godmorning everybody!

2010-10-05, 06:54:39 / Kategori: Allmänt
                                                            Mycket bättre dag idag!!

Det kanske låter ibland som att jag är en deprimerande person när man läser mina inlägg.. För vissa dagar när man läser låter det som att allt är skit. Men jag är n väldigt positiv person o jag tror inte det finns en enda människa som dansar på rosa moln dag ut o dag in.. Den människan far med osanning(tror jag). Sen ska jag inte sticka under stolen med att säga att jag för det mesta har det väldigt bra i mitt lilla liv :) Men vissa dagar är bättre än andra.. Så nog om detta....


Nu ska jag ta bilen till jobbet snart! Idag är dte stallet som står på listan efter jobbet:)  C får åka tuben idag, för annars kommer jag inte till Vallentuna. Det är nog fler med min som känner att det är jobbigare att stiga upp på morgonen nu när dte är mörkt så himla länge. Man ligger verkligen o draaaar sig. Iaf jag hehe!!


Nu vart det brådis!!

Ha en bra dag!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?