FREDAG= HELG!!

2010-10-29, 06:46:04 / Kategori: Allmänt
                                            Ja jag vet, jag har varit jätte dålig på att skriva i veckan
                                                                       
  FÖRLÅT!!

 
Då var det fredag o äntligen helg! Igår var jag o C och åt middag hemma hos svärfar:) Ribs med sallad bidde det!!  Nu ska jag snart åka till jobbet och sen efter jobbet ska jag möyta upp C vid slussen, för sen bär det av till Örebro. Vi ska hem til svärmor där det även kommer att vara några till i deras familj :) Så dt kommer att bli så mysigt o trevligt så! Ska bli skönt att komma bort från storstan lite o bara kppla av. Nästa helg tänkte jag åka till mammsen o pappsen o hälsa på! Det var ett tag sen jag var där nu. Sist kom dom när jag fyllde år.

Nu längtar jag till snön kommer o lyser upp våra mörka mornar och kvällar. Mysigare o finare blir det så oxå! Vill INTE ha en vinter med slask o grått. Då föredrar jag förra årets vinter, dock inte så kall så där länge men det var bara en massa snö iaf!

Nu måste jag kila ut med vovven!!

Tjingeling!

Här bjuder jag på en bild från när Limbo sov här :))
GullFian







KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?