Fredag! Helg.. IGEN

2010-10-01, 06:38:59 / Kategori: Allmänt
JA tiden de rullar på i all hast! Redan fredag igen. Det känns som att det var helg nyss o vi åkte till Örebro. Jag har inte varit så bra på att blogga denna vecka. Jag kan sumera lite kort vad jag haft för mig:) Jag har jobbat, jobbat, jobbat.. Och sen har jag varit hemma hos Maria en stund o käkat lite. Sen drog jag förbi Carro. Sen har jag varit på arbetsintervjuv, men därifrån reste kjag mig o gick ifrån. Det var telefonförsäljning, o jag tänkte ge det en chans. Kankse skiulle det vara bra. Det låg här nere på sandhamnsgatan så det hade varit okej om jag hade kunnat jobba där samtidigt som jag ska plugga. Men NEEEEJ!!! Lönen var skamligt låg o dom fastanställer ikke. Så jag tackade för mig o gick.

Jag ringde till komvux igår o blev lyckligt övveraskad. Jag behöver inte läsa såå himla mycket. Pga att jag arbetat i över 5 år så kan jag läsa reell kompetens heter det. Då kan jag läsa ämnerna på ett år, o sen högskoleprovet så kan jag börja plugga sjuksköterska redan jan 2012. Så nu ska jag plugga heltid from jan o måste då hitta något extrajobb. Hjälp, ska jag bli fattig student :/.. Men jag är grymt taggad o det ska verkligen bli roligt. Matte,svenska, engelska, samhällskunskap o naturkunskap är dom ämnerna jag behöver läsa innan högskolan. Det ämnet jag har svårast för matten så jag ska göra ett nivå test först o titta hur mycket jag behöver läsa igen. Men det ska bli roligt!

Jag har inte ridit denna vecka.. jag fick ett mess av min fastr där det stod:Välkommen in i hästvärlden igen..Hästen var skadad :(
Så jag får köra igång nästa vecka ist.
Jag gick hem från slussen igår.Der tog 45 min så det ska bli en bra promenad varje dag hem nu ;)


Nu får jag bråttom att fixa klart här. Jobbet kallar!!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?