fredag <3

2010-10-22, 17:51:25 / Kategori: Allmänt
Ja då var det fredag!! Nu tar jag helg :) Väntar på att C kommer hem från jobbet så jag kan ta över bilen o fara till Sollentuna o möta girlsen!! Ska bli mysigt, för ett var ett tag sen man träffade dom nu!

Idag har det vart så lugnt på jobbet. Det behövde barnen me då vi bara hade 5 st:) Goda hamburgare bjöds det på till lunch!!

FY TUSAN vad kallt det är nu. Och snö i morse när jag skulle till jobbet. Det var som världens vinterland o jag fick så mycket julkänslor! Älskar när snön kommer o lyser upp i mörkret,men jag föredrar sommaren. Men det är trots allt skit mys med vinter. Nästa vecka ställs klockan om till vintertid så då är det vinter på riktigt! Nu blir det att ta ngt i magen o hoppa in i duschen!!


TREVLIG HELG



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?