en dag kvar på arbetsveckan.

2010-10-21, 17:15:19 / Kategori: Allmänt
Nu har torsdagen runnit förbi. Snabbt gick det, fast jag var så trött idag på jobbet att jag kunde somnat på golvet där jag satt med barnen :). Men do små liven ger en så mycket energi o massa kramar så man blir såå glad. Jag blir arg på mig själv att jag glömmer kameran varje dag, för jag vill fota gården på jobbet som är full av gula fina löv!!  


Snart ska jag göra coscos med avokade o lite blandat jox. Läängtar efter mitt hjärta som jag knappt sett denna vecka för han jobbar kväll. Hoppas på en HEL natt med sömn i natt. Jädra måne eller vad det är :)

Usch o kallt är det ute nu ni!! Jag fick ha på mig täckbyxor o vinterjacka idag på jobbet, o våra minstingar grät av kalla tår o fingrar idag :(. imorrn är det fredag o vi har lite barn. Det är skönt!!

Nu ska jag se förkväll,laga mat o lägga mig i soffan o kolla Robinson!!

<3 Mitt älskade hjärta C jag älskar dig såå <3



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?