Då var denna helg snart slut!!

2010-10-24, 20:31:48 / Kategori: Allmänt
                                
  Ja jag har inte så mycket kul att skiva om vad jag gjort denna helg. Med tanke på att den varit himla lugn och jag har inte haft för mig så mycket. C har varit på fotbollsmatch o jag har tagit mig en promenix till Stadion med hunden. Himla skönt var det att gå en rask promenad,och jag kände att jag behövde ut o röra på mig. 
Ikväll ska det ses Beck på tv 4:) Man har väl redan sett den ett par ggr, men Beck e alltid bra! 

I morgon är det jobb igen som väntar! Nu kan jag säga att vintern är välkommen hos mig. Jag löngtar efter snö o man kan börja ta fram julpyntet o mysa till det lite extra. Dock så är vi ji i Thailand under jul, men man kan ändå ha juligt hemma hela dec o jan!!

Nej nu ska jga lägga mig under täcket i soffan, dricka mitt te o avnjuta slutet på helgen!!





                        











KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?