Då går vi in i helg!

2010-10-08, 20:03:23 / Kategori: Allmänt
Trevlig helg vill jag önska er alla!!!

Idag var det lugnt på jobbet. endast 9 barn så det var lugnt, men dom små liven har en tendens att hålla igång bra iaf! Igår var jag o red igen. Jag red Mixi inne i ridhuset tillsammans med farmor som tömkörde Chien. Det stod en massa hinder efter träningarna i onsdags, och OM jag blev sugen! Men jag ska inte hoppa ännu:)
Väl hemma igen hade C lagat en jätte god middag o vi la oss o mös framför tv. Han har varit sjuk hela veckan, men idag orkade han jobba. Bowling med jobbet lockade :) Han kommer nog hem snart!

Nu börjar idol o jag som inte har följt det så värsta mkt ska se ikväll.. Har haft Maria o Maritza i telefonen ett tag men nu ska jag bara lägg mig här o glo!

Imorgon är det gårdsstädning, o man får väl hjälpa till lite rå ;)


Ha en trevlig kväll o helg alla..


                                 
                  en bild på mig o C i spanien för en månad sen







KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?