blää

2010-10-18, 19:59:56 / Kategori: Allmänt
Det kryllar av lössinvasion på jobbet :/. Inget jag direkt "önskar" att jag får..Neej en massa svarta vidriga kryp i håret..HUALIGEN!!

                                           Jag ligger nu i soffan o tittar på"Vad blir det för mat"

          Eller sneglar snarare. Jag e trött idag.. Känner ingen ork till något alls,så det blir till att slappa framför tv:n.

Min andra hälft är på jobbet o jobbar sent denna vecka,stackars! Men han får dock sovmorgon ist så det finns fördelar med det me ;). Jag kom på idag att jag ska säga till o fråga enstaka dagar om/när jag kan rida ist. Det är bättre ist för att ha bokade,bestämda dagar för min del. Med tanke på jobbet/bilen osv. Dettar ju trots allt en timme, o ibland mera i köer att komma dit. Och snart är det snö på vägarna.. 

Till middag blir det te o mackor idag :) Det kan bli bra det me!! Nu får ni ha en bra kväll mina bloggläsare ;)
                                                                      




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?