Årsdag!

2010-10-09, 17:12:13 / Kategori: Allmänt

Ett år har nu gått tillsammans med min älskade Christofer:) Tiden har gått fort men samtidigt har vi hunnit med en del tillsammans. Jag är så lycklig att få spendera min vardag tillsammans med honom o varje dag är lärorika. Jag har vuxit som människa o har fått känna hur det känns att  verkligen kan älska på riktigt. Jag hoppas på många fler år tillsammans med honom o att vi får bli gamla tillsammans.

Vi ska fira mig o våran ett årsdag på måndag tänkte vi :)

Idag har vi varit såå jädra duktiga. Vi började med att stiga upp kl 9.00 för frukost. Sen var det gårdsstädning så då "smet" jag o gick en timmes promenad med Chifen:) Skön start på dagen. Sen griillades det korv på gården så då kilade jag förbi ,o det slank ner någon korv ;)
Sen hemma har det rensats. Jag har kastat en hel sopsäck med kläder,slängt papper o post som legat lite här o var, dammat,dammsugit och grovstädat. Så nu känns det as bra! Det var behövligt o vad passade bättre än att göra det en sån här dag!

Nu är jag lite trött o har lagat korvstråganoff med ris. Sen lunch! Nu ska jag gosas med mitt hjärta som lagt sig för att vila, så får vi se vad som h'änder ikväll!!!

Ha en fin lördag kväll!!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?