27 års dagen!

2010-10-11, 12:19:05 / Kategori: Allmänt

Ja ni.. Då vart man 27 år då. Känner mig inte så värst gammal men nu är det bara 3 år till 30. Men det är lugnt!

I morse väckte min älskade mig med sång o bullar med ljus i:) Jag fick två jätte fina presenter. En tröja som jag kan ha när jag är i stallet, perfekt. Och sen ett halsband med en skyddsängel på:) JÄÄÄÄTTE FIN!! <3 jag vart jätte glad över presenterna. Ikväll har vi inte planerat något för ännu, men vi går nog o äter någonstans kan jag tro:) ¨Jag kan ju ite klaga på vädret iaf! Vilken vacker dag med solsken!! Nu ska jag njuta vidare av denna dag o önskar er alla en lika fin dag!!!





                                     Skyddsängel            




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?