wish me luck!!

2010-11-02, 14:50:20 / Kategori: Allmänt
Jag behöver all tur man kan ha idag. Jag kanske inte ens borde nämna det då det verkar betyda otur, men jag ska på intervjuv idag. Jag bhöver verkligen jobbet då min tjänst utgår i dec o jag o älsklingen min vill köpa boende tillsammans. Då kan det ju vara bra att ha en inkomst. Jag är förövrigt jätte hostig o förkyld idag
:(.  Dricker nyponsoppa o vilar upp mig så jag e pigg tills intervjuven.

Ja det 'är inte så värst roligt väder ute idag vill jag lova. Men det ska bli bättre mot slutet av veckan o jag e glad över att det är så pass mycket plus grader så man slipper frysa ihjäl. Men snart så..
Mitt hjärta jobbar kväll denna vecka så jag får äta middag själv. Ska nog göra ngt enkelt idag. Soppa eller ngt, sallad kanske. Ska hämta honom kl 22 så det gäller att jag orkar vara vaken.

Oj shit, just i skrivande stund fick jag världens "deshavu" eller hur det stavas hehe. Coolt o mycket märkligt att det kan kännas ibland som att man varit med om exakt samma händelse tidigare!!

Nej nu ska jag vila mig lite o ni får ha en bra dag!!



                      Skulle behöva denna spark idag!!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?