Vitt vit, vackert!!

2010-11-21, 11:20:00 / Kategori: Allmänt
Vaknade igår morse av att snön låg vit på taken. Dock inte så mycket, men det lilla gjorde att man vart gladaren och fick ytterligare lite mera julkänslor :). Vi åt en frukost tillsammans o drog oss ut på en lång lördags promenad. Det var riktigt skönt o massa med hundar sprang löst på gärdet så Chifen lekte av sig massor.





När vi kom hem igen fixade jag mig i ordning o åkte in till stan för att köpa mig ett par skor (som blev två)..

Halv 7 var vi bjudna på middag hemma hos Jenny o Kristian i Duvbo! Det var underbart trevligt o mysigt o vi hade det super bra! Det bjöds på gåslever till förrätt och champange. Ja o en massa vin , whiskey o annat smått o gått kom fram!. 

Vi var hemma runt 02 tiden på natten, då jag o C spelade lite tv spel haha. Men efter ett kort tag gick jag o la mig TRÖTT!!!
Nu Sitter jag o äter frukost o snart ska vi gå till fältan:)

Ha ett bra slut på helgen















KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?