Välkommen helg <3

2010-11-05, 17:11:25 / Kategori: Allmänt
Nu var fredag här o den är stor välkommen!! Jag har varit på en promenad runt gärdet med Chifen. Skönt att komma ut o röra på sig. Han vart nog också glad! Nu inväntar jag mitt hjärta som slutar jobba snart. Vi får se vad vi gör. Äter ngt gott o myser i soffan hoppas jag på:) Det blir nog så.. Slår på en bra film!

Sitter o tittar på förkväll och dom pratar om Kungen. Jag kan faktiskt tycka synd om honom..

Nu äter jag lite nudlar jag snabbt kokade upp med tomater o sallad..Mums vilken fredags middag haha!! Nä det här e bara lite utfyllnad innan riktiga middagen serveras! 




     Den här potatisen kom mitt hjärta hem med en dag till middagen



                                 Här har vill lilla mig nu!!! :)







Trevlig start på helgen!!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?