Torsdag

2010-11-25, 14:50:08 / Kategori: Allmänt

Inatt sov jag över hos mamma Ingela tillsammans med Maria:) Sofia, Andreas, sofias kompis ,mamma o pappa var där också så vi fiakde mackor o te när vi kom hem till dom ganska sent på kvällen. Efter ett tag drog Sofias kompis hem, så då satt vi på golvet o snackade medans Maria packade o kollade igenom att hon hade allt med sig inför resan!! Jag vart as trött kl 01 så jag somnade faktiskt, medans dom pigga som lärkor var uppe hela natten tills vi skulle åka kl 04.30.

Lagom seg som jag var begav vi oss ut i snöstormen mot arlanda. Vi skulle egentligen inte följa med in, men jag o Sofia gjorde det iaf.Maria tjeckade in bagaget o vi skulle säga ciao!! Då kunde jag inte hålla inne små tårar som jag innan sagt att JAG KOMMER INTE GRINA ;). Tjii fick jag! Sen åkte vi andra hem o jag tog bilen från Vallentuna o begav mig hemåt i snöovädret, trött som en tok. Kom hem o la mig en stund!

Nu har jag o mitt hjärta legat hemma hela dagen. Fast jag har varit o klippt mig oxå! Av med det slitna!
Mätta i magen då jag fick sushi till lunch av hjärtat ska jag nu ta mig en vila:)

Ta hand om er alla i snöyran!!











KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?