Söndag kväll!

2010-11-07, 21:26:41 / Kategori: Allmänt
Nu sitter vi o tittar på tv! Vi var o hyrde Beck-Levande begravd idag. Den var faktiskt bra. Igår åkte vi hem till mamma o pappa o åt fikade o åt middag:)Linn var där också så jag blev så glad att träffa henne. Runt 19 tiden bestämde vi oss för att åka hem, så vi tog med oss Linn o släppte av henne hos Christine. När vi väl började röra oss hemåt bestämde vi oss för att åka tillbaka till mamma o pappa o titta på " Så mycket bättre"och Number 23, så vi åkte tillbaka o sov över ist :) Myys!!

Idag har jag träffat fina Maria:) Vi åkte till Kista o glodde runt lite å käkade. Gäller att passa på nu innan hon snart åker :(. Ska träffas mycket nu innan hon drar! Åkte hem o plockade upp C o hyrde film o köpte MASSA godis..Mums!!
Så nu blir det Becka o Christofer mys för hela slanten!!!

Nu ska vi hänga i soffan innan jag går o lägger mig. Jobb i morrn igen..

Natti på er

Skulle ladda upp bilder men datan är såååå seg





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?