överväldig kärlek o lycka <3<3<3

2010-11-28, 20:11:18 / Kategori: Allmänt

Jag har något mycket stort o berätta:))

Jag är såå lycklig att det bara sprudlar i min kropp. Jag o min älskade hälft är GRAVIDA:)
Jag är nu i vecka 13 och vi ska få ett litet kärleksbarn som kommer i Juni!

Mitt dagliga illamående o panika tröttheten har avtagit o jag mår nu riktigt bra alla dagar:)
Jag är dock sjukskriven tills dec ut pga att jag mått så pass illa att jag inte kunnat jobba. Så nu är jag hemma till jag börjar på mitt nya jobb 10 januari.
 

Jag min största önskan har gått i uppfyllelse o jag ska ha det med världens finaste o bästa kille <3


Ja så nu vet ni hur LYCKLIG jag är o går runt med ett leende på läppana hela tiden! Mer än som alltid!



Älskar dig min C Nu o för alltid <3




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?