Ny vecka har startat!

2010-11-15, 21:54:25 / Kategori: Allmänt

                                                                    Då var det måndag igen!!
             Veckan har börjat bra. Ganska trött i morse dock o ville inte kliva ur sängen när min älskade ligger kvar!!

Men det är bara att bita i det sura äpplet o stiga upp. Dagen på jobbet har varit bra. När jag kom hem fick jag ett nytt ryck o bakade scones:) Gjorde det igår morse ocksåt till frukost, men jag vetifasen om dom vart så bra. Tror mer på receptet med filmjölk i som binder mer, än det där vanliga tråkiga. Men te:t var gott :).

Sitter nu o tittar på fotbollsgalan o väntar på att C kommer hem. Ska snart gå o lägga mig för jag e lite trött


GULDBOLLEN TILL ZLATAN..SÅKLART!!!!!!!!!! Bra tal. Dom bästa guldbollarna hoppas jag ligger där hemma o sover :))


Nu ska jag titta vidare :)


Ciao




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?