Motion? Ja, det e ju bra..

2010-11-03, 19:09:16 / Kategori: Allmänt
Jag hade tänkt att jag ska börja promenera ca 45 min varje dag.Men hur ska det gå till då? Visst man kan gå när som när man kommer hem, men hur kul är det när det är kolsvart ute o regnet bara öser ner?? Inte alls..
Men skamm den som ger sig så det är väl bara att ta på sig bra kläder o gå ut o traska. Även om det tar emot massa!! Nu är det tvätt som gäller iaf. Jag har städat lägenheten o bytt sänglakan o lite smått o gått. Så nu sitter jag här med tända ljus o bara myser..till en nybakt sockerkaka hihi..:) JA JAG SYNDAR ganska så ordentligt! Men jag skiter i det nu ;)

Christofer är o jobbar sent så jag längtar efter honom, så jag bakade en mumsig sockerkaka tills han kommer hem:) Ska baka bröd i helgen tänkte jag!






Nu måste jag ner till tvättstugan o kasta in nästa maskin!!


Tjingeling



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?