magen kurrar

2010-11-29, 18:05:18 / Kategori: Allmänt
Nu börjar min mage bli hungrig! C kommer hem snart, då ska vi möta upp svärfar o käka på thairestaurangen.

Idag har vi bokat hotellet på railay beach i Tahiland. Vi har bokat tre nätter där o får se vart vi beger oss sen.
Phi phi är ett alternativ vi båda e sogna på :)
Om jag längtar nu!! Vill bara till sol o värme nu när dte fasen är 10 minus redan ute..BURR!

Jag har varit nere hos barnmorska idag o fick veta vad jag o bebisen har för blodgrupp:) Känns mera verkligt när man varit där nere o hos barnmorskan o man får papper på allt osv. Skönt är det att bo granner med barnmorskorna typ ;).

Det syns ju inte så mycket på magen ännu, memn man ser typ lönnfet ut haha! Nu vill man att magen ska börja växa. Men det kommer, o då kommer jag känna mig stor som ett hus ;).

Det var ju globen horseshow i helgen o jag har ju redan varit på dom ett par ggr så jag var inte så ledsen över det. Men jag fick höra att en dressyr häst såldes för 100 MILJONER KR!! Det är en dyr sport visst det vet jag , som haft tre egna hästar o tävlat. Men jag skulle då inte tro att 100 miljoner ens är värt det.

Nu ska jag byta om o ni får ha en bra kväll.


Förlåt mig för att det inte kommer några bilder men datan e skiit seg. Det kommer komma MASSA bilder när den väl e normal igen:)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?