Lördag morgon"!!

2010-11-13, 09:28:30 / Kategori: Allmänt

   Nu undrar Becca vart solen är..

Ska vi ha grått varje dag nu elle??! Jag saknar solen. Jag vaknade för ett tag sen. Hade svårt att somna igår kväll. Var hemma runt halv 1 tiden från Elina. Där vart det  mat, drinkar vin, o massa skratt!! Jag fick se ett utav det roligaste klippen från youtube kallas (fågelturken), den är nog jätte gammal men jag hade inte sett den åå guuud vad jag garva! Väl hemma var jag skit trött men hade ändå svårt att somna. C ligger o sover o jag försöker få i mig ngt i magen!

Vi får se vard denna dag ahr att bjuda på. Kanske god mat på restaurang eller nåt. Imorgon ska vi på bio.
Hade tänkt ta mig en promenad men vädret ser ju inte så ockade ut direkt.. Nåväl, nyhetsmorgon e alltid mysigt det me;)'





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?