Hej o hå Söndag morgon!

2010-11-14, 08:58:58 / Kategori: Allmänt

Känner mig rätt utvilad idag:) Igår var jag o mitt Hjärta i Nacka forum o kikade runt lite. Ingen av oss hade varit där förut och vi blev positivt överaskade. Mycket affärer, fräsht o stort. Christofer handlade en mössa! Jag hittade ingenting jag var sugen på att ha faktiskt(det är sant) :)). Jag som annars aldrig har problem att hitta saker man kan köpa. Men nu fanns det ingen jag fastnade för. När vi var klara där åkte vi hem till svärfar där det bjöds på hemagjorda hamburgare!! Sen åt vi massa glass o godis o tittade på" så mycket bättre " och sen" underbar och älskad av alla" som jag så skönt somnade till.

Sen gick vi hem o jag somnade om igen som en stock. Det är då man kan vakna tidigt o känna sig utvilad, skönt!
Idag ska vi hjälpa C:s pappas tjej att flytta massa saker. Sen blir det bio för oss o ngt gåt att få i magen:)

Ha ett bra slut på helgen:)




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?