fredag!

2010-11-26, 16:35:17 / Kategori: Allmänt
Idag har dagen bestått mestadels av att vara ute! Jag o C gick på en promenad med Chifen på förmiddagen nere på Gärdet. Solen sken o det var jätte fint ute! Efter det åkte vi till mitt nya jobb där jag lämnade in mitt kontrakt, och hälsade på barnen. Det var massa av små barn:). Sen åkte vi in till stan och gick runt o kollade in i affärer och C köpte skor o vi stannade o och åt på fridays. Sen så tog vi en titt i kungsträdgården o kollade på julmarknad.

När vi skulle ta bilen från Östermalm var det kallt som tusan..Nu är vintern här.Burr!!

Mössan var det tur att man hade idag kan jag lova. Jag fick en massa julkänslor för det är så mycket folk som julhandlar o massa julpynt o julbelysning överallt:)

Nu ska jag invänta Kusin Janni som är påväg från Åland:) Ska hämta upp henne i vallentuna hos sin pappa. Sen ska hon vara här tills på söndag!!!

Jäkla bilder som jag ville lägga in från dagen, men datan är bara såå seg just nu så det går inte :( Blir lite ledsen faktiskt!







KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?