Det var en mycket bra helg!!

2010-11-28, 20:05:03 / Kategori: Allmänt
Denna helg har varit jätte bra o mysig! Det började med i fredags så var jag o klippte mig o sen åkte jag o C o handlade mat. Sen åkte vi in till stan o kikade o år jätte god lunch på Fridays bjöd hjärtat på. Jag är så glad när jag får ha scanner haha!! Kl 21.30 var jag ute i Vallentuna o hämtade Janni som kommit från Åland för att umgås med mig hela helgen:)

Vi satt o kollade på tv o tog det lugnt när hon kom för kl vart ju rätt mkt så vi var lite sega.

På lördagen åkte vi in till stan o strosade runt i HELA stan.. Vi kollade i nästan alla affärer som finns tror jag haha! Vi stannad i PK huset o åt en varsin pasta tallrik som mättade våra magar hela dagen! När vi gått runt i sisådär 5 timmar bestämde vi oss att kolla på bio. Dom har ju ingen bio på Åland så Janni ville verkligen se på bio så då gjorde vi såklart det:) Det blev 4 år till som vi såg(en riktig bög film ) ORDAGRANT hahahahaa!!
Trötta i kropp o knopp åkte i hem. Och riktigt nöjda över dagen!! Christofer var hemma med två kompisar så vi satt o kollade på så mycket bättre ett tag, sen gick dom ut o vi gick ner till Thairestaurangen nere vid oss o köpte massa mat:)

Idag har vi varit på fältan o kikat runt o fikat lussebulle :) Och så kom vi hem igen o lagade spagetti med köttfärssås.  Sen nu har jag precis kört henne till Vallentuna igen. Ja en riktigt bra helg har det varit :)) Och jag tror hon e nöjd:)

Nu ska jag liggai soffan o se tv med min älskling!!!


Puss o kram







janni

Jag är sååååå nöjd med denna helg. Tusen tack Rebecca för allt! Jag har haft de super mysigt och de va härligt att få träffa dig igen. får försöka att de inte blir så långt mellan gångerna..

Kram



2010-11-28, 23:02:29 URL: http://jannialtin.blogspot.com



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?