Då var det mitten på veckan..redan

2010-11-17, 06:56:02 / Kategori: Allmänt
Natten var inge rolig inatt,kunde verkligen inte sova..

Kvällen igår tillbringades i Högdalen hema hos fina Jilly! Jag o Maria åkte dit igår efter att ha varit på hennes jobb en stund tills hon stängde. Hon far ju nästa torsdag min fina Hjärtevän Maria så det gäller att ha tid med varann o vännerna nu. Där drack vi te åt mackor, tittade på DH o snackade en massa!! Trevligt o mys hade vi :)
Sen hämtade min C upp mig efter han slutat jobba.

Kom hem runt 23 tiden så jag gick o la mig direkt,men det gick INTE att somna. Jag låg nog vaken till 02, o sen har jag vaknat med jämna mellanrum hela natten. Usch, jag kommer vara trött senare idag. Nu känns det okej!


Nu måste jag dra ha det så braaaaaaaaaa



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?