Aj aj mitt lilla huvud..

2010-11-23, 13:16:01 / Kategori: Allmänt
Ja aj aj så känner jag i skallen idag.. :(. Kände redan igår kväll hur det stramade från nacken i in till skallen.Spänningshuvudvärk kändes det som. Så idag är jag faktiskt hemma. Har precis varit ute på en långis med hunden i snöyran, o Guud så skönt det var! Han var jätte glad o åt en massa snö haha.

Nu har jag köpt mig en tvix som jag så glatt gåttar i mig;) . Åhh jag kan inte bara hålla mig till en dag i veckan.

Disken 'är borta o hundhåren från golvet..suck. Nu ska jag kolla in på nätet lite..
Ciao bella





 Någon som känner sig manad att tälta i detta vinter väder :)

Emilia

åh finaste becka!!! Du skriver bra.. och jaaa tack jag vill gärna testa och se om amoress jackan passar! Om du verkligen vill ge bort den?



2010-11-23, 19:54:58 URL: http://emilialara.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?