Vill ha semester

2010-05-20, 21:37:09 / Kategori: Allmänt

Nu är det inte långt kvar till ledigheten. Endast 6 veckor kvar :)!!! Får se vad jag ska hitta på denna ledighet. Christofer åker ju till Monaco med en kompis 2 veckor. Har tänkt åka o hälsa på min kära kusin på Åland:) Har inte varit där o hälsat på ännu o jag vet inte hur många år hon nu bott där, (dåligt av mig). Blir det bra väder kan man alltid göra massor av saker. Kanske Gotland några dagar?? Ja det får bli ngt att tänka på..

Bara skit på tv just nu.. Usch! Men tokvarmt i lägenheten. Måste nog sova med balkongen öppen inatt. Solen ligger ju på här mellan 11-20.00 så det blir ju lite hett kan man säga. Kniven mot strupen, Vad e det för skit program..?? Stör mig på den människan som fan.


Snart kommer mitt hjärta hem:) Älskar honom så<3

Pratade med Linn idag o jag vet inte hur många ggr hon sa att hon Älskar mig haha:) Hon e så rolig den ungen. Kommer med så mycket lillgammal kommentarer. Man borde skrivit ner allt kul hon sagt som minnen..

En arbetsdag kvar sen tar jag helg:)

Puss o kram




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?