vad händer??

2010-05-02, 12:23:05 / Kategori: Allmänt
Nyss hemkommen från Maria! Sov över där inatt o vi låg o var heelt döda på soffan igår. Käkade godis o glodde tv. Men mysigt var det ;) Ja vad ska man göra idag då?? Solen skiner men det e fan svin kallt ute. Vi skulle gått på matchen, men jag hade för lite kläder med mig så jag skulle bara frusit o det fanns knappt någon tid över att hinna hem o byta om för vi bestämde oss så sent.. Kommer hem o tänkte att man kanske kan kolla den på tv ist, joo tjena- Då har tv pajjat:(( Jäkla skit säger jag bara..


Kanske ska ta bilen o bara ut o åka lite. Kör inte så mycket bil längre så jag kan sakna det ibland!!

Men först innan det blir ngt ska jag hoppa in i duschen o piffa till mig lite:)



Puss o hej



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?