update!

2010-05-23, 14:02:33 / Kategori: Allmänt

Då var dt söndag igen o hela vecka är slut.. Vi hade en fantastiskt bra dag igår:) Först åkte jag till Humlegården o träffade Maria, Robin o Leon. Sen vid halv tre tiden så åkte jag o Maria till Rotebro o hämtade upp lilla Limbo:) Maria hade tappat både busskort,bankomatkort o tusen kr så hon var inte så glad.. Stackare:(

Vi handlade grillad kyckling,bagette o potatis sallad o tog med oss tillbaka till Humlan. Vi hade det jätte mysigt o vädret var ju kanon!! IGÅR JA-kolla ut nu o det regnar..hmmm dettta land :/!!!!!!!!!!!!

Vid halv 7 tiden åkte vi hem o spelade Linns påhittade spel på balkongen o lyssnade på en massa bra musik:)Vid halv tio säger hon själv Godnatt o somnar så sött i våran säng:)..

Kl 22.00 ramlar det in en kille som e full som en kastrull hahahahaha:) DIF match igår ;)!!!

Idag vaknade vi ganska tidigt o har latat oss idag:) Vi var alla nere o åt en pizza, och nu kollar vi lite på Askungen på Youtube:=)

Nu vill Linn att jag ska sluta skriva så jag får väl göra det :) Hej då o ha det bra




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?