Spöken???

2010-05-03, 19:51:35 / Kategori: Allmänt
När jag kom hem igår från Maria och satte mig i soffan, skulle slå på tv o verkligen bara ligga o njuta framför burken. Så till min stora förvåning  så låter den skit konstigt o det e världens spricka i hela tv skärmen. Jag trodde att det var min kära sambo som kanske hade trillat in i den natten innan när han kom hem från ett 30 års firande :). Men så var det inte! Den hade fungerat på morgonen o mellan den att jag kom hem o han gick så har den bara gått sönder.. Skumt, kanske finns spöken här. Inte kan väl bara världens spricka i hela skärmen bara komma så där. Eller antagligen kan den de, men då  hoppas jag verkligen att den går på försäkringen eller någon garanti för annars är det ju riktigt dåligt.




Så nu sitter man utan tv o datan börjar jag tröttna på me. Finns ju inget att gå in på känner jag. Har varit på hembesök idag o det gick bra! Så imorgon börjar två små sötingar, en på på 2 år o en på 16 månader. 



Fyy jag har så jäkla ont i huvudet o nacken idag:(( Känner att det är världens spänningshuvudvärk som kommer ifrån nacken. Så det känns i fasen hela ansiktet en tryckande smärta. Som bihåleinflammation kan man nästan säga. Ont gör det, stackars mig.. 




Det känns ju lite roligt när man sitter här framför datan och så tittar man ut genom fönstret och precis utanför flyger det en luftbalong förbi haha.. Skit nära var den!!  Var snabbt framme med kameran o fotade för jag var tvungen att visa er!! Men det fanns en hund vid namn Chifen, som inte ALLS gillade den stora luftballongen. Han skällde som en tok o det spelade ingen roll hur mycket jag sa åt honom för jag höll fan på att bli döv, så skällde han ändå:) Så nu får han ligga i sovrummet ett tag tills dom e borta!





Har gjorde bagetett med kyckling o lite smått o gott idag! Var grymt sugen på det när jag åkte hem. Så nu ska jag bjuda älskling på det när han kommer hem hade jag tänkt :))



Försökte mig på en hårfärgning i en lite ljusare ton för att få bort det allra svarta i topparna..joo tjena det hände ju ingenting. Nu får ni ha en fortsatt trevlig kväll allihopa för det ska jag ha iaf!!!!








KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?