Sockersug:)

2010-05-05, 18:24:41 / Kategori: Allmänt

Usch vilken huvudvärk jag haft idag:( HEELT SJUKT ont. Jag var tvungen att bita ihop o inte visa så mycket med tanke på att de nya föräldrarna varit med, och då kan man ju inte gå runt o klaga direkt. Men jag har varit inne på hela dagen att när jag slutar så MÅSTE jag till doktorn o kolla upp bihålerna. Men kände när det bara var någon timme kvar på jobbet att det ínte var lika s¨å allvarligt längre. Men jag ska inte dra ut på det, för jag kommer säkert ha lika ont i morgon oxå. Nu har jag dammsugit, torkat golvet, städat i badrummet, diskat, lagat mat, och ska snart ställa mig o balka en kladdkaka!!! Kände ett stort sockersug, och kladdkaka kan ju vara ngt av det godaste ;)..

Så när min man kommer hem så ska vi mysa lite o äta lite gott:))

Men jag måste nog ner till affären för jag tror inte  vi har margarin o ägg så det räcker. Så snart ska jag gå ner o handla det som behövs. Ska vila en stund först..

Puss o kram




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?