SISTA DAGEN PÅ LÅNGLEDIGHETEN..:(

2010-05-16, 10:21:48 / Kategori: Allmänt






La upp lite bilder här från gårdagen när jag var förbi Maria. Hon spacklade o jobbade till fingrarna blödde ;) hahahaha eller inte. Spacklade lite, åt lite bulle, spacklade lite, drack lite saft.. Men man måste ju ha pauser när man gör ett så stort arbete så man inte blir okomcentrerad o göra en massa fel :P..


Nu har jag precis vaknat o mitt hjärta ligger helt utslagen i sängen. Han ranglade väl in halv 4 i morse.. Jag vill åka till Ikea idag. Vill fixa på balkongen nu nu nu.. Vi har inga utemöbler ännu o nu när sommaren börjar komma så måste man ju kunna sitta där ute o äta frukost eller bara sola lite. Vi ska ha en trall på golvet. Det gör balkongen så mycket finare. Men hur jag nu ska få upp min andra hälft o säga att jag har ikea ideer vetifasen alltså:). Men ett liitet försök kanske. Får bjuda på kaffe på sängen kanske ;)

Sitter o kollar på kronprinsessan o Daniels intervjuv nu på tv. Han ser så jäkla falsk ut i ögonen tycker jag. Men dom ser så kära ut! Efter så många år tillsammans o hon bara glänser när hon tittar på honom..sött! Men nu e det väl dax att tänka barn för dom. Hon e väl rätt så gammal??


AJAJAJA Mina tår har somnat..usch vad obehagligt!!!!


Sista dagen på ledigheten då.. Usch, jag har INGEN lust att jobba imorgon. Har haft en sån skön ledighet o skulle vilja ha det så jämt:) Men det går ju ikke..


Nu ska jag se vad dagen har att erbjuda:)

Ciao



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?