Rött eller brunt????????

2010-05-24, 20:32:28 / Kategori: Allmänt
Imorgon MÅSTE jag färga håret igen.. Nu har jag hamnat i det dilemmat att jag inte vet hur jag ska göra med håret. Jag har nu typ urtvättat rött ./ inte snyggt. Behöver antingen färga om rött på nytt eller så tar jag en brun färg igen, som jag hade innan..


Usch.. tittar på tv 4 nu, dokumentären om tjejen som var totalförlamad o ligger i resprirator. Hon ville bli nedsövd o sen stänga av respiratorn.. Stackars människa. Vilket liv hon levt:( Men hon fick sin vilja igenom, hon fick avsluta sitt liv.











Nu ser man ju inte så bra eftersom jag har uppsatt på båda..men skit samma :)

Emilia

DU SKA VERKLIGEN HA BRUNT LOVE! :)



Hallå vad gör du imorn??



2010-05-25, 02:00:35 URL: http://emilialara.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?