röd som en tomat!!

2010-05-30, 21:20:16 / Kategori: Allmänt
Ja då var man hemma igen efter en mysig Örebro helg hos svärmor. Idag är det morsdag så i morse gav vi Christofers mamma frukost på sängen:) Min underbara mamma skulle vi åka förbi på hemvägen hade vi tänkt men dom var inte hemma tyvärr:(.

Som sagt i fredags efter jobbet åkte vi till Öret! Vi kom fram o till middag grillades det:) Finns det något bättre än doften av grill på sommaren?? NOPE! Tyvärr så regnade ju det.. På lördagen var jag o hjärtat i Mariebergs centrum o shoppade lite. C köpte ett par skit snygga jeans o så handlade vi ute möbler o trall till balkongen. Sen åt vi en nyttig lunch, kyckling sallad! Sen mötte vi upp C:s mamma o så åkte vi o fikad på ett mysigt fik. Till middag grillade vi igen:) Sen vart det filmen Avatar. Hade inte sett den ännu, o senare vart det en skräckis;) Älskar det hihi.

I dag har vi bara varit ute i solen heela dagen o stekt oss ordagrant haha! Och jag har ju tendensen att bli röd som en tomat hehe. Till lunch grillade vi igen(tredje ggn denna helg) och det kan det aldrig bli för mycket av:) Sen vid fyratiden rullade vi hemåt! Så min helg har varit bra!

Väl hemma packad vi upp våran packning o jag smet ner till tvättstugan o tvättar medans hjärtat fixa balkongen o mat. Jag ska till Ikea i morgon o köpa en sån där balkong gardin eller vad det heter. Och blommor o kruka!
Nu blir det duschen o tv för min del. En dag i morgon oxå! Lite bilder från helgen,bara liet pga trasig kamera :(  



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?