NU SKITER JAG I DET HÄR

2010-05-25, 21:46:33 / Kategori: Allmänt
Nää nu får det bli brunt.. eller vad det nu vill bli för färg när jag slänger i mörkblond :)

Älsklingen min ligger redan i sängen o sover då han e suuk :(( och ni vet ju hur män blir när dom e sjuka ;)
Nej jag ska inte säga något.. han tränar, jobbar o gör allt möjligt o klagar aldrig. Medans jag är som värsta barnet när jag e sjuk haha. Är nog liite av en hypokonriker sägs det haha!! Men jag incisterar med att säga att man klagar ju bara för ATT du har ont eller är sjuk, inte för att man bara tror det eller får för sig:)

Det är alltid bra att man kan få folk o bry sig om en blogg och varför man läser den osv.. hmm nyfikenhet eller kanske bara rent snokande?? Det får stå för den som kollar, men ni som har en blogg och  inte vill att alla eller vem som hellst ska läsa så SKAFFA INGEN BLOGG!!!! Barnsligeheter som denna kommentar jag nu skrev är bara för er som tog åt sig ;)

Nu ska jag tvätta ur denna färg..haha har inte kollat i spegeln ännu. Men det blir nog bra!!


Natti natt natt



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?