Nu grönskar det i dalens famn..

2010-05-20, 18:05:48 / Kategori: Allmänt
Grönare o grönare blir det ute:) Vi missade något i år, o det var VÅREN. Pang sa det o så vart det sommar på en gång. Men inte klagar jag för det. Vi är ute mera på jobbet o man e så glad. Hade jätte svårt att somna igår. Vi somnade nog inte förren kl var närmare 2 på natten. Vi vred o vände, pratade, vred o vände..vram var det också. Till slut så:) Men vaknar pigg o glad ändå. Måste vara solen o värmen som ger än full av energi.

Idag på jobbet tog jag tre små knoddar o åkte ut till Saltsjöbaden med tåget. Dom tycker att det e så mysigt, o det e inte alla barn som åker så ofta tåg. Så en hade jag i vagnen som är 1 år o dom två små 2:åringarna hade jag på varsin sida om vagnen.. Så drog vi :))

Får tyvärr inte lägga ut bilder på barnen, men en liten bild kommer:)

Imorgon är det redan fredag och på LÖRDAG har jag dragit hit Limbo:)))
Vi ska ha picknick o lite lördags mys hade jag väl tänkt. Min älskade sambo är på fotboll på lördag över dagen men kommer senare så jag o Linn ska ha myspys. Vi hade tänkt dra till Grönan eller Skansen, men dagarna innan löning kan det vara lite tajt med ekonomin så det får bli en annan gång.



Ha en fortsatt härlig kväll o solen!!!!!!!!!!












KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?