Måndag..vardag..rutiner..

2010-05-24, 18:30:51 / Kategori: Allmänt
Ja då var det en ny start på veckan o jag e INTE speciellt road idag. Ville inte kliva ur sängen i morse.. Kände hur trött jag var o hade ingen lust med något idag. Efter mycket om o men o ett samtal med mitt hjärta, blev jag liiite piggare o pallrade mig upp trots allt. Kommer till jobbet o talar i allafall om för mina kära arbetskamrater att det INTE är min dag idag. Dom är så snälla där o det är så skönt att man verkligen kan få ha dåliga dagar o dom blir inte sura elelr griniga för det. Dagen gick ganska  bra ändå, och jag slutade 4 idag. Sov på vägen hem på tåget..

Kommer hem o då har jag en lika seg sambo som ligger i sängen o vilar.. Hoppar ner o sällskapar honom lite innan jag lagade mat. Nu är han på möte o jag e ensam hemma.. Funderar på att powerwalka lite men jag känner ingen ork till det.


I morgon kommer den efterlängtade lönen så jag ska bet lite räkningar nu ...


TJINGELING



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?