högsommar värme!!!!!!!!!!

2010-05-17, 17:14:33 / Kategori: Allmänt
Solen gassar utanför, och jag ska ner o tvätta om en timme. Längtar ivrigt till lönen så vi snabbt som attan ska åka o köpa utemöbler! Ja tvätta var det ja..hmmm hade hellre lagt mig i solen åp Gärdet o lapat det sista timmarna av värme. Men ikke.. Hoppas på att det blir detsamma i morgon.


Haha det var så kul när jag åkte tåget idag på vägen hem, för snacka om att vi kördes av den gladaste chauffören jag någonsin åkt me. Han ropade glatt i högtalarna- Se upp för dörrarna, hoppas ni står eller sitter bra FÖR NU DRAAAR VI:).. Önskad alla  en härlig dag när folk gick på o av osv. Ja det var en rolig prick. Sen ringer min mob o då e det Jennie, som hade suttit i tåget som åkte bredvid mig o sett mig:) Så vi babblade lite på väg hem.

Nu ska jag äta köttbullar o mackaroner för jag e hungrig,(som vanligt) hehehe;)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?