HELG:)))))))

2010-05-21, 22:57:42 / Kategori: Allmänt
 



Då var det äntligen fredag:) Jobbet var underbart idag. Var ute hela dagen i 27 graders värme, o alla var på gott humör. Åkte hem o väntade på mitt hjärta, sen åkte vi o handlade lite till grillning :) Vi satte oss på ett mysigt ställe på Gärdet, intill en hästhage o grillade o lyssnade på musik. En bit ifrån oss var det en studentskiva o dom hördes kan jag lova. Vi satt där ett tag sen började det bli kallt så vi packade ihop o åkte hem. Nu sitter vi i soffan o jag bloggar o C tittar på UFC. (Kill program ;)) ..

I morgon kommer Limbo:) JAAAA SOM JAG LÄNGTAR..

Hoppas på att det blir bra med vädret så vi kan vara ute o picknicka lite. Ska nog träffa Maria O Leon oxå, så det blir en lugn familje helg fö mig.

Här kommer lite bilder från kvällen, tar inte alla kort för det tar föör lång tid att ladda upp






KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?