HELG RESUME

2010-05-09, 16:19:00 / Kategori: Allmänt
Hej alla blogg läsare:)

Det roliga är att jag faktiskt har några läsare! Tack era gullefjun;)

FREDAG: var vi hemma hos Christofers pappa för han fyllde år. Då år vi hemma gjorda hamburgare(kan vara det godaste). Satt o drack lite o pratade o hade trevligt. Sen åt vi tårta mums mums, det var läänge sen jag åt tårta. Prinsess tårta hade hjärtat varit o köpt. Och så fick han en skit snygg skjorta av oss.



LÖRDAG: Morgonen började med att jag o Christofer år en god frukost tillsammans hemma och tittade på en film på morgonen o bara mös.  Sen åkte vi in mot stan. Vi bestämde oss för att åka förbi Maria på hennes fik o äta lunch, så då gjorde vi det:) Vi åt en pasta sallad som var god. Och så träffade vi C:s pappa där oxå. När vi hade ätit o fikat klart så åkte vi förbi fältöversten o tittade lite i affärer. Jag KLARA verkligen inte av att gå in o ut i affärer utan att iallafall köpa minst 1 sak. Måste verkligen hålla i min plånbok för annars kan jag gå loss på allt. Och tycker att jag behöver såå mycket! Sen åkte vi hem o la oss i soffan. Båda slocknade så sött! Det var så länge sen vi la oss i soffan på dagen tillsammans o bara somnar. Skönt! Runt 6 tiden skulle Christofers kompis komma förbi, så då åkte jag till Elina. Har aldrig varit hemma hos henne(skäms på mig) när man bor sjukt nära. Hon bor i bergshamra. Vi satt o snackade lite o drack några drinkar, sen kom älskling o hämta mig. Gillar ju inte att åka tunnelbana, o ännu mindre på kvällen ensam. Så det var så snällt av honom o hämta mig! ÄLSKAR DIG HJÄRTAT<3. Vi kom hem o tittade på tv o tog det lugnt bara. Somnade sött o sov som en liten sessa hihi..


SÖNDAG: Vi vaknade vid 9 tiden i morse, utvilade o pigga. Åt frukost o kollade på tv. Sen tog vi med oss Chifen o gick på en promenad på en timme runt kaknästornet o Djurgården. Vi gick i rask takt hela vägen o jag kan säga att man har inte den bästa kondisen. haha kul det lät när Christofer säger till mig- Är du trött, det låter så på dig. Hahah nää vadå!! Har bestämt oss för att varje dag efter jobbet ska vi gå en promenad tillsammans i rask takt. Lika bra att passa på!! Vi kom hem o Christofer lagade klyftpotatis med bea sås o köttbit mumsfillibubba:) Sen åkte han till en kompis o jag drog till fältan igen. SÅ NU MINA VÄNNER SITTER JAG HÄR MED LITE AVFÄRGNING I HÅRET O SKA SNART BLI RÖDHÅRIG.... Så, vi får se hur de la gå. Kan bli så att jag ställer mig framför spegeln sen o gråter. Men jag hoppas hoppas att det ska bli bra. Kanske kan visa en bild sen;)..
Måste snart tvätta ur det här så ha det så bra everybody.



Puss o kram





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?