Härliga dag!!

2010-05-13, 21:34:30 / Kategori: Allmänt

Hej!!


Idag vaknade jag 08.00 men tvingade mig själv att ligga kvar i sängen. Så jag somnade om ganska snabbt o så vaknade vi 10.00. Utvilade o pigga! Skönt att få sova ut, kände att jag behövde det så inatt sov jag i 11 timmar. De var länge sen jag sov så många timmar kan jag säga. Christofer ordnade en god frukost o sen åkte jag till min moster o kusiner på kalas. Mamma, mormor o morfar var också där. Helt otroligt, men det var 20 grader ute idag så vi satt ute i solen o fikade. WONDERFUL:).. Sen åkte jag hem o då åkte jag o Christofer med hans pappa o Angelika o åt på restaurangen J i Nacka. Tyvärr hade solen försvunnit bakom molnen så vi satt inne, men med trevligt sällskap gjorde det absolut ingenting :). Mumsigt var det!! Mätta i magen åkte vi mot Lidingö o tittade på bio. Det blev Robin Hood. Den var bra tycker jag så det var konstigt att den fått dålig kritik tycker jag.


Nu är vi hemma igen o mitt hjärta lagar middag! skönt att jag e ledig imorgon. Ska kanske träffa Melissa på dagen för sen klockan 18 är vi bortbjudna till C:s kompis som ska ha birthday party!

Har tyvärr inte gått min en timmes promenad idag men det gör inget;) får ta igen det imorgon ist. Kanske åker till stallet o rider på morgonen o det är ju motion om något att rida!! Men jag får se hur det blir, inget som är bestämt ännu.




Då säger jag tack för idag o hoppas att ni har haft en lika bra dag som jag haft!!!!!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?